0A

Årstafestivalen

Välkomna till Årstafestivalen den 19 maj klockan 16.00-19.00. På festivalen kommer det finnas bland annat aktivitetsstationer, uppträdanden och försäljning av fika och korv. Alla pengar som samlas in under kvällen går till UNHCR (FN:s flyktingorgan).

Eleverna får förstärkt mellis innan festivalen börjar. Vi hoppas att många av er vill komma och vara med!
När du som vårdnadshavare är på plats på skolgården vill vi att du meddelar ansvariga pedagoger så vet vi att du tar över omsorgsansvaret för ditt barn under resten av festivalkvällen.

Eleverna i årskurs F-3 slutar cirka två timmar tidigare dagen efter, den 20 maj. Eleverna äter lunch i skolan denna dag. Exakt sluttid meddelas i respektive klass veckobrev.

Varmt välkomna!
Elever och personal på Årstaskolan