Påminnelse vinterfriluftsdag imorgon!

Kom ihåg vinterfriluftsdagen imorgon 24/2. Barnen har fått välja på att åka skridskor på Zinkensdamms IP eller att leka i Drakenbergsparkens parklek.  Alla kommer äta lunch i parken.

De som har valt skridskor behöver ha skridskor och hjälm (inga klubbor eller puck).

Vi vuxna har att fördela oss utifrån vad barnen har valt. Därför går det inte att byta grupp.

Vi kommer att åka kommunalt och barnen kommer behöva bära sina egna saker.

Barnen behöver ha varma kläder efter väder då vi kommer att vara ute hela dagen. Vi kommer åka strax efter skolstart och är tillbaka senast klockan 13.30

De barn som önskar får ha med sig varm choklad eller varm saft, de behöver också ha med sig en vattenflaska. Det går också bra att ha med sig en macka och frukt, men inga kakor eller läsk.  Tänk också på att inte ta med nötter och ägg då vi har barn som är mycket allergiska.

Vi ser fram emot en härlig dag tillsammans!

Tegelbo

Med vänliga hälsningar