0C

Brev från Malin

Hej hej!

Mitt namn är Malin Wickström och det är jag som kommer att arbeta som lärare i er klass till hösten. Jag är 32 år och har arbetat som lärare här på Årstaskolan sedan 4,5 år tillbaka och släppte nyss min årskurs 3 som jag följt i tre år. Dessförinnan har jag arbetat i 9 år som fritidspedagog/resurs här på skolan. Jag har hört så mycket fint om klassen och blev varmt mottagen när jag var nere och hälsade på barnen. Fick dessutom chans att träffa och hälsa på en del av er föräldrar. Ser jättemycket fram emot att arbeta tillsammans med er och era barn och hoppas att vi kommer lära oss mycket tillsammans! Framöver kommer vi att ha ett föräldramöte där ni får mer information. Har ni några frågor eller funderingar är ni mer än välkomna att ta kontakt med mig, uppgifterna hittar ni på skolans hemsida.

Önskar er en fin sommar så ses vi till skolstart!