Anmälan till fritids | Sommarlov samt Kristi Himmelsfärd

Nu finns lovanmälan öppen på Skolplattformen både gällande Kristi Himmelsfärd samt för sommarlovet.

Klämdag – Kristi himmelsfärd 27 maj

Nu kan du anmäla om ditt barn kommer till fritids, eller ej, fredag den 27 maj. Anmälan stänger söndagen den 3 april.

Sommarlov 2022

Nu är det dags att anmäla sommarfritids. Vi har öppet hela sommaren. Anmäl även om ditt barn inte ska vara på fritids i sommar. Klickar du i ledigt vet vi att du inte glömt anmäla. I år är sommarfritids öppet mellan 7.00-17.00 den 13 juni – 5 augusti. Den 8 augusti börjar vi med ordinarie tider igen. Den 12 augusti har ordinarie personal planering och det är vikarier i verksamheten. Anmälan stänger söndagen den 3 april.

Vid frågor inför sommarfritids, kontakta tf biträdande rektor Carolina Oscarson, carolina.fried-oscarson@edu.stockholm.se

Carolina