Personalförändringar på fritids vt 22

Hej,

Nästa termin kommer det bli några förändringar i personalstyrkan på fritids. Vi har möjlighet att behålla Sakariye Nur i klass 1B vilket är positivt för kontinuiteten i gruppen och på enheten. Mikaella Hanzon Blea som tidigare var tänkt att ta över fritidsuppdraget i klass 1B kommer att tillsättas för ett annat uppdrag på skolan på grund av att förutsättningarna har ändrats.

Jonas Qvist i klass 1C har fått ett nytt jobb som idrottslärare och kommer att avsluta sin tjänst hos oss inför nästa termin. Vi är glada över att kunna meddela att Shakira Nabatanzi är den som ersätter Jonas under vårterminen. Shakira är en omtyckt vikarie på skolan och som vi flitigt har anlitat för olika vikarieuppdrag på skolan.

Allt gott och God Jul!

/Skolledningen