Veckobrev v 10.

Veckobrev v10:

• I musiken så har vi tränat på sångerna som vi kommer uppträda med i maj. Se info längre ned.
  • Vi fortsätter med att träna vidare på alla räknesätt.
  •  No: Vi har läst, sett filmer och diskuterat hur jordens utveckling har gått till.
  • Tränat på att skriva berättelser.
    Viktiga datum framöver

14/3, Tisdag, om vädret tillåter tänkte vi passa på att njuta av snön och vintern genom att gå iväg för pulkaåkning. Ni får gärna skicka med pulka, stjärtlapp eller madrass denna dag (ej snowracer). Vi kommer äta lunch på skolan men en termos varm dryck kan vara uppskattat.

15/3 Skutt. Skolan slutar 13.00. Jourfritids för de som anmält behov av omsorg

Vi har haft 2:ornas kör hos oss och vi har tränat påspänner och de rörelser som hör till. 4/5 blir det konsert  med Tvåornas kör kl. 19.00 inne i stan. Ni är då välkomna till denna konsert.

Nu finns lovanmälan för sommarlovet att fylla i på skolplattformen. Notera att det är studiedagar och fritids är stängt den 17/8 och 18/8

mvh Tobbe, Shakira och Larsa.