Ny personal i klassen.

Hej föräldrar i 1C, mitt namn är Shakira!
I och med att jag kommer vara med era barn fram till sommaren kan det vara bra om ni fick veta lite om mig!

Jag är 19 år gammal och har precis tagit min gymnasieexamen i musik, sång, så jag sjunger och spelar även lite piano. Jag har sedan sommaren varit vikarie här på Årstaskolan, så den roll jag har nu är relativt ny för mig och det ska bli spännande att se vad denna termin har att erbjuda! Jag har ett stort intresse för musik och att plocka på mig nya hobbys som bland annat att virka, skriva texter och lära mig allt om olika tv-spel.

En sak jag har gemensamt med alla era barn är att jag också har gått här på Årstaskolan! Av det jag har fått se hittills så är klass 1C en otroligt fin klass och jag ser fram emot att få lära känna era barn och se deras utveckling denna vårtermin! Om det skulle vara så att ni har fler frågor om med så är det bara att fråga på!

Vänliga hälsningar,
Shakira:)