Veckobrev.

Viktiga datum framöver:

Onsdag 8 juni, Sommarutflykt med Sörgården. Vi åker på en gemensam utflykt. Eleverna ska ta med egen matsäck samt kläder efter väder. Eleverna får ta med sig fika såsom bulle, kaka eller saft.

Fredag 10 juni, Skolavslutning! kl. 9.00-10.30. I år är alla äntligen välkomna att fira med oss. Vi ses på skolgården, utan för vår entré, för att sedan ha gemensam avslutning tillsammans med hela skolan. Vi går sedan till klassrummet ca 9.30. För de barn som är kvar kommer det att serveras lunch kl. 10.30. Ifall ditt barn behöver omsorg innan kl. 9.00 så är det personal på plats som vanligt.

måndag, Nationaldag, skolan är stängd.

Tisdag:  Idrott, ta med kläder, skor och handduk.

onsdag, 8.00 – 13.40. Sommarutflykt med Sörgården. Vi åker på en gemensam utflykt. Eleverna ska ta med egen matsäck samt kläder efter väder.

torsdag, 8.00 – 14.15,

fredag, 9.00-10.30, SOMMARAVSLUTNING!!

Trevlig helg!

Med vänlig hälsning, Tobbe, Shakira och Larsa.