Info hem inför v37

Hej kära vårdnadshavare till vad som antagligen är Sveriges finaste åk 4. Här kommer info om nästa vecka samt tiden framöver:

Föräldramötet: Tusen tack alla som deltog! Hoppas ni känner att några frågetecken rätats ut och att ni känner er trygga med att det är vi som har hand om er! Har ni frågor? Maila mentor. Vi ska försöka skynda så mycket vi kan med att få ut videoinspelningen av mötet.

Skoljoggen – Under v.37 kommer vi på lektionstid under en idrottslektion att springa Skoljoggen. Barnen ska springa så många varv de hinner/orkar nere vid Årstaliden, en stäcka som är 800 meter. Skoljoggen är ett landsomfattande arrangemang för att uppmuntra till motion och samla in pengar, årets förmånstagare är Clowner utan gränser. Om en har möjlighet eller vill går det bra att skänka en slant. Det går bra att använda Swish. Ni kan swisha valfritt belopp på telefonnummer: 123-9011263 (som du ser är detta ingen 070-nummer men det funkar precis som ett vanligt telefonnummer så kommer pengarna direkt in på Skoljoggens 90-konto.)