Info hem v.20

Hej på er allihop! Nästa vecka är det festivalvecka – Årstafestivalen är tillbaka, ej besegrad av pandemins hårda angrepp. Dessutom firar Årstaskolan i efterskott 75 år på festivalen. Det är helt enkelt dags för partaj!

• Årstafestivalen – Torsdag 19/5 är det Årstafestivalen och alla elever ska obligatoriskt vara i skolan till 19.00. Festivalen börjar kl. 16:00 på eftermiddagen och bjuder på aktiviteter och uppträdanden från scen. Alla familjer – varmt välkomna!
  • Sovmorgon efter Årstafestivalen – Som kompensation får eleverna sovmorgon till kl.10:00 fredag 20/5, då undervisning fortsätter ordinarie efter. För de som behöver tillsyn från 08:00, då är Ikaros öppet.
  • Hälsomånad – Patrik hälsar att månaden lider mot sitt slut. Inlämning av ifyllda lappar på onsdag 18/5.