Info hem inför v.4

Uppdaterad! Info om NO-läxan längst ner i inlägget

Hej alla kopplade till Årkurs 4 på Årstaskolan!

Som ni kanske hört och förstått är det väldigt hög frånvaro, både bland elever och personal.

Det viktigaste ni behöver bli informerade om för tillfället är att ni håller er hemma vid symptom och håller er uppdaterade på bloggen.

På bloggen försöker vi så gott det går, beroende på hälsa och bortfall, uppdatera vad som görs i varje ämne och vad som kan göras hemifrån.

Kontakta Rektor Kalle Enström vid bekräftat covid hos era barn som går på skolan. Mer information om vad som gäller finns i tidigare, separata inlägg.

Annan info att ha koll på:

-På måndag (24/1) är det studiedag, dvs ingen skoldag för eleverna.
-De elever som varit här senaste veckan har fått med sig Hälsoblanketer från skolsköterskan inför hälsokontroller, se till att de kommer tillbaka, ifyllda, så snart som möjligt.

-NO-läxa!

Titta vilka pappersförpackningar ni har hemma och ta med dig en till skolan.
4a ska ta med sig förpackningar till torsdag den 27 januari, 4B till tisdag den 25 januari, 4C till fredag den 28 januari och 4D till tisdag den 25 januari.

Vänliga hälsningar och stort “Krya på er” till er som är hemma //Enhet 4