Veckoinfo v 17, år 4

Veckobrev v 17

Hej alla,

Tack för mycket trevliga möten med er alla vårdnadshavare och elever under denna vecka.

Många fina samtal om ert barns skoltid här i år 4 har det varit. Vi dokumenterar elevernas mål och publicerar dem allteftersom på Skolplattformen.

Den kommande veckan är en något kortare vecka:

Måndag 1 maj LOV

Tisdag 2 maj: Fyrorna ska ut och vandra klassvis till någon park. Vi samlas i klassrummen som vanligt kl 08.00 och går igenom dagen, därefter så beger vi oss ut. Vi beräknas tillbaka till lunch. Efter lunch är det SKUTT, så eleverna slutar kl 12.30.

Eleverna kan ta med en enkel matsäck/mellis) bestående av en smörgås/frukt, men framförallt vattenflaska. Vi äter lunch i skolan. Tänk på kläder efter väderlek.

Med förhoppning om att vi har väder för utomhusaktivitet, om det blir förändringar p g a väder som är direkt olämpligt för en förmiddag utomhus så kontaktas ni klassvis på mejl dagen innan.

Övriga veckan är enligt schema.

Enhetsråd och skolråd 11 maj:

Föräldrarepresentanter i år 4 är: Hör av er till dessa representanter om ni har frågor som ska till enhetsrådet och skolrådet.

4D

Sofie Johansson sofiebygdemo@hotmail.com (Alberts mamma)

Reserv: Ragnhild Heggland ragnhild.heggland@edu.stockholm.se (Ingrids mamma)

Sofia Johansson bamsematte@yahoo.se (Theodors mamma)

4B

Julie Fagerudd  julie.fagerudd@gmail.com (Molgans mamma)

Pantea Parsi  panteaparsi@hotmail.com (Leonas mamma)

4C

Annika Nordahl nordahlannika@hotmail.com (Uno L:s mamma)

Jakob Stolpe Jakobstolpe@yahoo.se (Billys pappa)

Trevlig valborgshelg önskar vi er alla!

/Enhet 4