Veckobrev V.49

Veckobrev

Vecka 49 ht 2022

Hej föräldrar och elever

Torsdag 15/12 kl. 17.30 är det dags för terminens andra och sista enhetsråd. Maila klassens representanter om du har något du vill att vi ska ta upp.

Vår syv David Spak och kurator Caroline Sturen har sedan en tid tillbaka börjat sina framtidssamtal med våra sjuor där de pratar i grupp om sina liv och tankar om framtiden. De har redan jobbat klart med 7c och fortsätter nu med de andra klasserna.

Kom ihåg läxhjälpen. Alla som vill är välkomna att komma och göra sina läxor. Tider för läxhjälpen är tisdagar:15.00-16.45, onsdagar: 16.00-17.00, torsdagar: 14.30-16.30

Vänliga hälsningar

Tove & Junior, Mentorerna i 7B