Nästa vecka, 5/9-9/9

Hej all familjer! 😁

Nästa vecka på fritids har vi tänkt så här:

måndag: sagostunden  14.45-15.45

tisdag: utflykt för alla. Vi går till Årstaliden även denna vecka med mellanmål och kommer åter till skolan senast 16.00.

onsdag: -”HOW TO DRAW” – gör teckningar med instruktioner på I-pad   + Bygglek. 14.45-15.45

torsdag. Ateljé – måleri.  + kreativa pärlplattor 14.45-15.45          Föräldramötet 17-18  Tegelbo öppet till 18 om ni behöver tillsyn

fredag : kl 14.45-15.00Bondgårds-skriket”🐖🐏🐓🐑🐄🐎🐈‍⬛🦮                  En lite tokig lek med lag som ska leta reda på utspridda grejer till sin djurfamilj. Förhoppningsvis har vi några äldre gamla elever som hjälper till. Vi håller till på vår Bakgård.

Och så kommer det några bilder från målarverkstaden och från det spännande som håller på att monteras på stora skolgården. Vi hoppas på att vi får prova om någon vecka eller så.

Och nästa vecka säger vi välkomna till vår nya fritidspersonal Sanna. Hon kommer under skoltid jobba i 1c och tillsammans med oss andra på fritids.