OBS! Viktig info om Årstafestivalen 23/5

Den 23:e maj är det Årstafestivalen, barnen kommer gå mellan 16-18:30 och det är obligatorisk närvaro. Barnen kommer få kompledigt dagen efter och börjar skolan kl.9:30 på fredagen, den 24:e maj. Fritidsverksamheten är öppet som vanligt under fredagen om omsorg behövs. Under festivalen kommer barn från de olika klasserna att uppträda och det kommer att finnas stationer med aktiviteter och utmaningar för alla besökare. Det kommer även bjudas på förstärkt mellanmål i form av hamburgare från ca kl.15:00.

När man som förälder kommer checkar man ut sitt barn som får ett klistermärke, därefter ansvarar man som förälder för sitt eget barn på festivalen. Utcheckningsstationen är belägen vid bänken bredvid lusthuset.