Uppsägning av fritidsplatsen

Nu närmar sig sommarlovet och sista dagarna på lågstadiefritids med stormsteg. Vi vill därför påminna alla som ännu inte lämnat in uppsägningsblanketten för lågstadiefritids eller sagt upp platsen via Skolplattformen att det är hög tid att göra det. Observera att det är en månads uppsägning som gäller. Undvik att behöva betala fritidsavgift för tid ni inte behöver platsen genom att säga upp den i tid!

Hör av er om ni har tappat bort de blanketter som skickades hem med barnen tidigare under våren, så får ni nya.

Vi vill också förtydliga att platsen på lågstadiefritids ska sägas upp även om barnet ska gå på Ikaros (mellanstadiefritids) i fyran, då det är två olika verksamheter med olika avgiftssystem.

Har ni frågor om uppsägningen och/eller anmälan till fritids så tveka inte att höra av er!