Viktiga blanketter

Hej,

Den här veckan kommer vi att skicka med hem en liten bunt med viktiga blanketter. Håll utkik efter den när era barn kommer hem! Det är följande tre blanketter:

1. Uppsägningsblankett för fritids på Norrgården. Den ska fyllas i av samtliga som går på fritids, även om era barn kommer att gå på Ikaros (mellanstadiefritids) i höst. Observera att uppsägningstiden är 1 månad.
  2. Anmälningsblankett för Ikaros (mellanstadiefritids). Ikaros ordinarie öppningsdatum är samma dag som höstterminen startar, måndag 21 augusti, vecka 34. Information om avgift för Ikaros hittar ni på anmälningsblanketten.
  3. Anmälningsblankett för behov av Ikaros vecka 32-33. Blivande elever i åk 4 har möjlighet att ha omsorg på Ikaros från och med måndag 7 augusti, om anmälan till Ikaros har lämnats in. På den här blanketten kryssar ni för vilka dagar ni i så fall har behov av Ikaros under vecka 32 och 33.

Ifyllda blanketter lämnas in till personalen på Norrgården.