Veckoinfo v. 24

Måndag; Vi promenerar iväg på utflykt med matsäck hemifrån. Det har varit önskemål att få ta med egen matsäck, så därför går vi iväg och har en utomhusdag med matsäck hemifrån. Vi kommer att vara tillbaka på skolan innan mellis.

Tisdag; Vi städar och pysslar i klassrummet.

Onsdag; Välkomna att vara med på skolavslutningen som börjar kl 8;15 i klassrummet. Vi kommer sedan att gå ut med klassen till kl 9,00. Vi kommer sedan att komma tillbaka till Tegelbo. Ni vuxna får stå vid sidan om så att ni inte skymmer sikten, och sedan möta upp oss när vi är tillbaka på Tegelbo.

Detta blir läsårets sista veckobrev, tänk va fort tiden går. Idag har vi prövat de nya platserna i nya klassrummet, som de kommer vara i efter sommaren.

Kom ihåg att ta hem allt innan ni går på sommarlov. Upphittade saker kommer vi att lämna till det röda skåpet utanför vaktmästeriet. Titta där innan det skänkts vidare.

När sommarlovet börjar så kommer huvudingången närmast Hjälmarsvägen vara den som är öppen.

Årstaskolan kommer vara vallokal i det kommande EU-valet den 9/6. Därför har har vi plockat undan saker och även vänt på lådorna i hallen.

Önskar alla en trevlig helg!😊🌸🌺

Kommande datum;

10 juni, klassutflykt med egen matsäck hemifrån. Vi är tillbaka på skolan innan mellis.
12 juni, skolavslutning, ni är välkomna att vara med. Vi börjar 8;15 som vanligt.