0C

Kontakta oss LÀsÄrsinformation Dokument

Veckobrev V.23 – 1C

Kort vecka och kort veckobrev 😊. De sista dagarna har vi mest gjort klart och stĂ€dat i klassrummet. HjĂ€lp ditt barn att se till att lĂ€slĂ€xebok (som lĂ„nats pĂ„ skolans bibliotek) lĂ€mnas in. PĂ„ mĂ„ndag nĂ€sta vecka kommer vi att under skoltid gĂ„ pĂ„ en utflykt och ha en mysig dag tillsammans i klassen. PĂ„ tisdag Ă€r det skolavslutning, bifogar info som lagts ut tidigare nedan:

Skolavslutning

Tisdag 13 juni Àr det skolavslutning. Kl. 8.00 möts vi hela bakgÄrden ute pÄ vÄr lilla skolgÄrd, bakgÄrden, om vÀdret tillÄter. Det bjuds pÄ sommarsÄnger pÄ vÄr lilla fotbollsplan.

Klockan 9.00 Ă€r det storsamling pĂ„ stora skolgĂ„rden. Det hĂ„ller pĂ„ i ca 30—45 minuter. Efter det fĂ„r man gĂ„ hem. För de barn som stannar blir det lunch och fritids.

Ta hem saker pÄ hyllan

Idag stÀdade vi klassrum och hyllor i hallen. HjÀlp ditt barn att ta hem pÄse med skolarbete och rensa ut gamla klÀder som inte behöver hÀnga kvar pÄ hyllan under lovet.

ElevhÀlsoteamet hÀlsar glad sommar
ElevhÀlsoteamet (EHT) kom till klassen i onsdags och hÀlsade glad sommar

Eleverna fÄr viktig information om barns rÀttigheter och vuxnas skyldigheter och fÄr med sig ett BRIS-kort hem.

BRIS finns Àven för vuxna

Bris vuxentelefon om barn: 077 150 50 50

Stödlinje för idrottsledare: 077 440 00 42

Stöd pÄ arabiska: 077 448 09 00

Stöd pÄ ukrainska: 020 48 48 48

EHT vill passa pÄ att önska alla familjer en fin sommar!

V.24

MÅNDAG: 8.00-13.10

TISDAG: 8.00 SKOLAVSLUTNING 🌾đŸŒș💐

Ha en fin helg allihop! 😊