Enhetsråd 4-6, 7/12

Kära vårdnadshavare!

Torsdagen den 7/12 är det dags för enhetsråd på Årstaskolan, och ni med barn i mellanstadiet är välkomna hit till 17.30 för att delta.

Tid: Tors 7/12, 17.30 – 18.30
Plats: 6A:s klassrum, rumsnummer: “D202”

Har ni något ni vill ta upp till enhetsrådet, oavsett om ni är på plats eller inte anmäler ni era frågor senast torsdag 30/11.  Anmäl också ert deltagande, ifall ni kommer den 7e.

Båda dessa anmälningar görs för er med barn i årskurs 6 till mig (David), på: david.sandberg@edu.stockholm.se

Frågorna lämnas in till oss i förväg så att vi inom enheterna kan hjälpas åt att besvara de så gott som möjligt. Frågorna ska vara generella för årskursen, stadiet eller skolan. Om frågorna gäller specifika klasser/personer/ämnen, kontakta respektive mentor eller undervisande lärare.

‘Mvh //David Sandberg, enhetsledare enhet 6