Info hem vecka 16

Hej,

Välkomna tillbaka efter några dagars påsklov! Och hurraaaa för att det är sol ute.

Tack till både elever och föräldrar för att ni kunde komma och vara med på utvecklingssamtal i veckan. Ett extra tack till alla duktiga elever som har hållit i samtalen. När alla samtal är klara skrivs och publiceras en IUP på Skolplattformen. Bra att ha kvar inför nästa samtal.

• Måndag 25/4 är det SKUTT och det betyder att skoldagen slutar efter lunchrasten. Alla elever får vara kvar på jourfritids fram till att skoldagen är slut. Därefter stannar de på Ikaros som brukar vara kvar.
  • Besök på Medeltidsmuseet 3-4/5.
    4A & 4B åker tisdag 3/5  och 4C & 4D åker onsdag 4/5. Lunch på skolan som vanligt.
  • Läsårets sista Enhetsråd & Skolråd torsdag 5/5 med start kl. 17.15. Läs mer i rektor Kalles blogginlägg. Och anmäl deltagande till Lotta Bohlin.
  • Årstafestivalen är tillbaka!!!
    Torsdag 19/5 är det dags igen, kl. 17-19. Välkomna!