Fritids innan höstlov

Hej alla därhemma!

Nu har vi avslutat första delen på höstterminen med ett spökigt halloweendisko!🧟👻  Vi hade så kul med dansstopp, kvastdans, juste dance med spökiga låtar, ovanligt läskiga barn och personal. Man blev bjuden på några gamla mögliga kakor som man fick blodsmak i munnen av och häxans förtrollande saft. 🐜🕸🪲🐛🕷 Burrr!!

Nu tar vi höstlov. På måndag är skolan stängd och personalen är på annan plats. Lovfritids för anmälda vanliga tider från tisdag.  Planering för dagarna på lovfritids sätts upp på tisdag förmiddag i köket. Men det kan vara bra att veta att tisdag är det ”hemmadag”.

När vi alla ses igen efter lovet har vi tänkt att använda valtavlan som sitter i korridoren vid trappan till källaren vid köket. Där ska barnen få parkera sin knapp på det rum hen kommer vara i på eftermiddagen efter mellisrasten den dagen.
Valtavlan ni ser här är inte klar men ska fixas under lovet.

Veckoplaneringen för fritidsaktiviteterna kan ni se i köket!
Vi kommer att fortsätta med samma aktiviteter som ni ser på tavlan i två veckor efter lovet. Så att alla har chans att få prova allt. Sen blir det nytt program.
Vi vill gärna veta hur bra vi når ut till er föräldrar via fritidsbloggen. Därför får ni gärna lämna en kommentar! Det räcker fint att skriva hej!😊

Och här några bilder på några fina och läskiga barn!

Ha en fin helg och ett härligt höstlov! 🕯🍂🍃🍂🕯