Fritidsinformation för v 38

Hej alla familjer!

Nu börjar vi från och nästa vecka, och till och med v 40, med  utvecklingssamtalen. De flesta samtal är lagda på eftermiddagarna. Eftersom ni på samtalen får träffa både läraren och fritidspersonalen så behöver vi ändra så att vi bara erbjuder en aktivitet per eftermiddag, annars räcker inte personalen. Vi ordnar med aktiviteter som så många barn som möjligt kan vara med i.

Måndag    sagostund och mandalamålning

tisdag       utflykt till Årstaliden   Åter 16

onsdag.    Olika slags bygglekplats i flera rum

torsdag     Kreativa pärlplattor

fredag       Bingo – alla får vara med och ha chans att vinna

Obs! Vi önskar att ni  i så stor utsträckning som möjligt, meddelar på morgonen, muntligt eller på en lapp eller med ett mejl om ert barn ska hämtas av någon annan person eller gå hem med eller ni ska ta med kompis hem.

En annan viktig sak som vi vill påminna om är att ni vuxna alltid måste se till att ert barn (plus ev kompisar ni tar med) är avprickade på våra listor när ni går hem för dagen. Det är alltså inte tillräckligt att man säger hej tillsågande personal eller kanske har ett samtal med en lärare.

Tack på förhand och ha en fin helg!🧸☺️

Fritidspersonalen