Mejladresser till fritidspersonalen

Hej familjer!
Här kommer  mejladresserna till oss på fritids! De går tydligen inte längre som förr att hitta kontaktuppgifter till personalen på skolans hemsida..

eva.freiendahl@edu.stockholm.se

sanna.ahlhed@edu.stockholm.se

sofia.fryklund.2.larsson@edu.stockholm.se

karin.ljungblom@edu.stockholm.se

Nu blir det skönt med sportlov och vi har öppet på våra vanliga tider för er som kommer hit till fritids! 😊
Efter sportlovet kommer det en ny planering av fritidsaktiviteter som vi så mycket som möjligt kommer basera på det som barnen uttrycker på de enkäter som vi får in från er. Tack att ni hjälper oss och era barn med att tänka och skriva!👍🏽😊

Nu börjar ju ”våra” barn att bli större och en del av dem får gå hem /till skolan själva. Visst är det härligt! Vi skulle ändå tycka det vore toppen om ni vuxna hämtar eller lämnar någon gång per vecka. Då har vi möjlighet att växla några ord med er och hålla lite vardagskontakt samt att det vore bra om ni då passar på att titta till ert barns kläder/extrakläder och hjälper ert barn att ta hem grejer på hyllan.

Hej och trevlig helg från oss!🤩