Bandyturnering

På torsdag och fredag om två veckor, den 2 och 3 maj, kommer Årstaskolans traditionsenliga bandyturnering att hållas på skolgården. Det blir blandade lag med både killar och tjejer och åk F-3 i varje lag. På torsdagen börjar turneringen kl 13.00 och ska vara slut senast 16.00. På fredagen, när det är slutspel och final, börjar vi 14.00 och hoppas vara klara till ca 15.30-16.00.

Många från förskoleklasserna har anmält att de ska vara med och spela. De som inte vill spela får i stället vara med och heja på och peppa sina kompisar. Fråga ditt barn om hen har anmält sig att vara med och spela och behöver kunna vara kvar på fritids tills matcherna är färdiga dessa två dagar. Vi hoppas det inte ställer till problem i er familjeplanering!