Festligheter

Efter höstens föräldramöte för klass 0B så blev jag, Martin (Agnes pappa) och Tove (Alvas mamma) ansvariga för att anordna vårens aktivitet för klassen.
Söndag 26e maj kl 14.00 – 16.00 bjuder vi in till att träffas vid Årstalidens dansbana där barnen får leka, fika och kanske gå en tipspromenad. Meddela gärna om det är någon av er som har förslag på lekar eller tema på tipspromenad och vill hjälpa till den dagen!
 Alla som vill och kan får komma, där även syskon är välkomna. Klassens barn, syskon och föräldrar/målsman får alla fika.
OSA till Martin på 0703965586 senast 19e maj så vi kan planera fikainköp. Meddela gärna eventuella allergier.
 Vi hoppas att så många som möjligt har möjlighet komma! Med hopp om en härlig våreftermiddag tillsammans.
 Välkomna! Hälsningar, Tove och Martin