Sista veckobrevet v 24

Veckobrev 43

Måndag: Städdag medtag extra väska/ kasse denna dag för att ta hem fullt med grejer. Sommarbarnsfirande.

Tisdag:  Skolavslutning 8.15 prick startar vi i klassrummet, Hjärtligt välkomna alla föräldrar. Kl .9.00 startar Årstaskolans avslutning ute på skolgården. Vi står med klassen på anvisad plats och alla föräldrar står på egen anvisad plats.  Slut ca 9.30, därefter tar vi SOMMARLOV. Meddela om ditt barn ska äta lunch i skolan eller ej denna dag, i morgon fredag, Tack!

Hej

Kort vecka med två utflykter, igår Alby Gård i Tyresö och idag åkte vi till Junibacken som en avslutning för klassen och med tanke på vårt tema ” Astrid Lindgren”. Stort tack till Rickard, Sigrids pappa, Maria, Olivers mamma och Cecilia, Henrys mamma som följde med så att vi kunde komma iväg och ha en helt fantastisk dag på Junibacken.

Tro det eller ej men detta är det sista veckobrevet i 0c, vi tycker att detta år har gått otroligt fort, det har inte alltid varit en ”dans på rosor”, men klassen har varit fantastiska på att jobba i klassrummet, alltid positiva till att lära sig nya saker och har i grunden en väldigt fin kamratkänsla för varandra.

Tänk på att ta hem alla kläder, regnkläder mm sista dagen innan ni går på semester, då det är ” sommarfritids” på Tegelbo.

Vi tackar för detta läsår och önskar er ALLA en underbar sommar

Eva, Veronika, Isabelle och Sara.