Veckobrev 8B v. 24

Hej föräldrar och elever!

Så var vi framme vid läsårets sista veckobrev! Nästa vecka har vi bara tre skoldagar innan det är dags för sommarlov.

Måndag 10/6 är det städning, brännboll niorna mot lärarna och “grill-chill” på skolgården. Vi ses i mentorsklassrummet kl. 9.30. Ta med väska eller påse om du har saker att ta hem. Dagen avslutas ca 14.45.

Tisdag 11/6 har vi mentorsdag på Skansen. Då behöver ni ta med matsäck. Vi ses på skolgården 9.15. Dagen räknar med att vara tillbaka på skolan ca 13.30 då dagen avslutas. Glöm inte att aktivera era SL-sommarkort.

Onsdag 12/6 är det skolavslutning. Vi samlas på skolgården kl. 10.00 och har en gemensam avslutning och därefter går vi till mentorsklassrummen och äter glass och delar ut betyg.

Vi är så glada över att vara era mentorer och önskar er alla ett härligt sommarlov med mycket vila, bad och läsning. Stort tack för detta läsår!

Vi ses igen måndag 19/8 kl. 9.00.

Somriga hälsningar

Sandra & Tove