Veckobrev v.46

Hej föräldrar och elever!

Denna vecka lämnar 7C över ansvaret som matsalsvärdar till 7D.

Vecka 46 så kommer eventuella F-varningar att skickas ut av mig och Victoria. Syftet är att ni vårdnadshavare ska få lite bättre koll på om ditt barn halkar efter lite i något ämne.

SKUTT, Nästa måndag 21/11 har vi lärare skolutvecklingstid och eleverna avslutar skoldagen kl.12.30

Bra att veta! Klassens svensklärare Alexandra Malm har bytt arbetsplats till en skola närmare sitt hem. Tyvärr så blir det en övergångsperiod på två veckor innan klassens nya svensklärare Tove Nathansson är på plats. Under den här perioden är Magnus Wilhelmsson vikarie.

Kom ihåg läxhjälpen. Alla som vill är välkomna att komma och göra sina läxor. Tider för läxhjälpen är tisdagar:15.00-16.45 onsdagar: 16-17,torsdagar: 14.30-16.30.

Vänliga hälsningar

Victoria och Gustav

Kommande prov/inlämningsuppgifter

Vecka 48 prov i moderna språk