Morgonrutiner efter sportlovet

Morgonrutiner Norrgården

Denna dörr är låst fram tills kl.7.50 varje morgon.

Kl.7.30 hämtas barn som varit på Tegelbos morgonfritids av en personal på fritids. Norrgården är sedan ute vid lusthuset fram tills det är dags att gå in kl.7.50. Obs! Glöm ej att checka in ditt barn på listan hos vår personal i lusthuset om du lämnar utomhus på morgonen.

Lämnar ni efter kl.7.50 så uppskattar vi om ni kan säga hejdå till ert barn utomhus vid ytterdörren (Norrgårdens ingång) på skolgården. Detta då vi behöver samla barnen i hallen för att få en lugn och bra start på skoldagen.

OBS! Vid händelse av extrem kyla eller regn öppnar vi  undantagsvis istället inomhus den dagen kl. 7.30 på Norrgården.

Vårdnadshavare: ska ditt barn hämtas av någon annan?

Vi har tyvärr inte möjlighet att innan skolan börjar ta emot muntlig information i hallen gällande om någon annan än du som vårdnadshavare ska hämta ditt barn från fritids. Vi ber er istället att maila till klassens fritidspedagog och lärare, gärna dagen innan.

/ Med vänlig hälsning Personalen på Norrgården