Veckoinfo v. 24

Mån; Vi städar och gör fint. Ta med ngt att bära hem i.

Tis; Skolavslutning, Kom i god tid innan kl 8;15 då vi börjar avslutningen i klassrummet. Ni är välkomna att vara med, ni får sitta på ert barns stol, och alla barnen sitter på mattan. När vi är klara i klassrummet går vi ut ( ni stannar i klassrummet, tills vi har kommit utomhus) Vi går tillsammans fram till scenen, ni får stå utanför elevombudet. Efter det avslutar vi dagen på Tegelbo.

Ons; Sommarlov

Tors; Sommarlov

Fre;  Sommarlov

Idag har vi hälsat på Julia och nya klassrummet på Norrgården.

Kom ihåg att ta med ryggsäck/kasse att med saker hem i.

Kom även ihåg att ta med allt hem från hallen. Det kan vara bra att ha sina extrasaker i ryggsäcken när det är sommarlov, så det kan städas i hallen ordentligt. Gå gärna igenom upphittatlådan i hallen, så att inget kommer bort, för den kommer att tömmas under lovet.

Stort tack för denna termin och detta läsår! ☀️

Kommande datum;

9 juni hemlig utflykt med klassen ( polarklämmor, frukt och dricka från skolan)

13 juni, SKOLAVSLUTNING ( Vi börjar i klassrummet kl 8;15, så var på plats i god tid 😊, eleverna kommer att sitta på golvet och ni vuxna får sitta på deras stolar och ev stå)